vrijdag 1 oktober 2010

scraptastic 2010!!!

Hallo iedereen...

Is ondertussen een tijdje geleden hé...maar het is hier steeds druk!
Zal wel eens beteren denk ik.:((
Toch was het dit weekend het sraptastic-event!!
Het was fantastisch...echt weer heel wat bij geleerd:)
Nog hier en daar een kleine afwerking en al mijn projecten zijn af.
Dit mini album heb ik gemaakt in een workshop met Nathalie Kalbach.
Wat een toffe dame!!!
Volgend jaar is weer zo'n event! Ik kijk er nu al naar uit!
http://scraptasticevent-2011.blogspot.com
Zo'n super affiche!

Ik wens iedereen een zalig weekend toe!!
Groetjes Nathalie!!

















































































9 opmerkingen:

  1. oooo super gaaf albummetje leuk dat het zo gezellig geweest is...volgend jaar weer.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend boekje heb je gemaakt en
    wat fijn dat het zo gezellig is geweest

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtig gemaakt,elke pagina is gewoon super.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Nathalie!! I adore the pic on your heater and the mini album are fantastic!!! you did a great job!!
    I am sorry I haven't been visiting lately , I was very busy working on a new project that I will be able to share it with all of you very very soon!!
    Hope everything is ok with you and your family!
    Have a great weekend!!
    See you soon!
    Lidia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Khad het al op facebook gezien dat je zulke mooie album gemaakt had.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi boekje!!Heeeel mooi!!
    Leuk dat je t zo fijn hebt gehad!!
    Fijn weekend,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wowww wat prachtig gemaakt,elk blad is super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb het al een paar keer gezegd maar ik vind het een fantastisch boekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen