maandag 25 oktober 2010

Scrapbook Challenges

Hallo,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de October-19 challenge bij Scrapbook challenges!
De opdracht was...maak een kaart zonder lijm te gebruiken!!
Op mijn kaartje is enkel het engeltje met foam vast gemaakt.
En de rest zijn splitpennen...en aiaiai de rest heb ik vast genaaid;)
Jeetje ik ben niet echt goed met naald en draad...en dat voelde mijn vingers ook deze keer weer...hahaha!!
Toch ben ik blij met het resultaat:)

Bedankt voor jullie bezoekje!

Groetjes
Nathalie

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, heel romantisch :)
    Ik zag Jolanda haar challenge ook... goed bedacht die splitpennen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en knap zo zonder lijm

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je uitwerking is super!!!heel mooi gemaakt en dat naaien went echt...
    Bedankt voor het mee doen!!!
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o,vergeet ik iets...mooie foto in je banner!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een prachtige kaart heb je er van gemaakt!!

    mooi hoor met het naaiwerk!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wel een heel mooi kaartje geworden .
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh Nathalie,Wat prachtig gemaakt,mooi je papier,lief dat engeltje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, mooie details en kleuren.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen