vrijdag 23 april 2010

Sunshine Award

Deze is mijn eerste award...en ik ben er wel blij mee:)
Ik heb hem gekregen van Natacha...bij deze nog eens mercikes!
http://tacha-scrapdesigns.blogspot.com/ Ik geef deze award aan Evelien,Tanya,Isabel,Ellen, Norbiba, en Rosalien!!
Tja ik kan nog een tijdje doorgaan..
.
Hier nog effe de regeltjes van deze award:
1plaats de afbeelding op je blog
2plaats een link van de persoon waarvan je hem hebt ontvangen.
3geef de award aan wie je wil
4En laat de persoon die je genomineerd hebt,dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.

3 opmerkingen:

  1. Wat lief Nathalie om mij deze Award te geven. :)) Thanks. Ik zal hem van de week als ik meer tijd heb op mijn blog zetten en kijken aan wie ik hem doorgeef. Ik kreeg hem gisteren ook al van iemand anders. Kan dat mooi samen. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nathalie
    Gefeliciteerd met je eerste Award en wat lief dat je hem aan mij doorgeeft.
    Ik ben er erg blij mee en zal hem bij de eerstvolgende post op mijn blog zetten!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief van je thanks!

    groetjes norbiba

    BeantwoordenVerwijderen